Betydelig forbedring af Pro Atleter

Del på facebook
Del på google
Del på twitter
Del på linkedin

De færreste ved, at det er muligt at forbedre ydeevnen for Pro Atleter uden nogen form for medicin, traditionel træning eller anden fysisk behandling.

En Pro Atlets vejrtrækningskapacitet, hastighed, reaktionstid, koordineringsevne og evnen til at træffe hurtige beslutninger afgøres af vedkommendes organisme. I vores organisme ligger altid indre forstyrrelser, som begrænser Pro Atletens ydeevne og dermed evnen til at toppræstere. 

Det kan være forstyrrelse skabt af tanker, følelser eller tidligere skadesoplevelser, som ikke er forløst fra organismen, og som kroppen stadig husker. Det er også grunden til, at mange Pro Atleter oplever hyppige mindre skader, som afholder en fra at kunne træne optimalt.

Vegetativ træning
Det, vi gør, er temmelig smart. Vi forløser, via åndedrætsteknik og bevægelse uden berøring, indre stukturer som begrænser vores præstations evne. Efter hver vegetativ træningssession rejusterer kroppen og optimerer sig selv på et højere niveau af funktionalitet. Ydeevnen forbedres markant.

Efter 2-3 uger med vegetativ træning vil enhver Pro Atlet have opnået en højere ydeevne uanset, hvilket niveau Pro Atleten befinder sig på i dag.

Denne træningsmetode er ikke mental træning, fysioterapi eller berøring eller tale. Vi arbejder med åndedrættet og bevægelse, som genstarter organismen og optimerer inde fra. En session varer ca. 45 minutter og er også ganske effektivt i forhold til restitution og healing af skader. Pro Atleterne lærer metoden selv og kan restituere fuldt ud fra dag til dag og minimerer skadestiden.

Hvem anvender vegetativ træning i dag?
De sidste 3 år har Inge Jarl Clausen (min underviser) trænet spillere i Everton FC, Manchester City, og også arbejdet med det østrigske landshold, som i dag selv har deres egen vegetativ træner. Adskillige fodboldspillere har haft bemærkelsesværdig udvikling ved hjælp vegetativ træning. Adskillige Pro Cyclings team har trænet vegetativt med stor succes bl.a. Jacob Fuglsang.

Det østrigske eksperiment
I juli 2014 blev vegetativ træning implementeret hos det østrigske fodbold landshold. Østrig vandt gruppe G, og kvalificeret til Euro Cup 2016. 28 af 30 mulige point. Ikke tabt en kamp. Metoden har understøttet deres rangering på FIFA verdensranglisten 46 til 10.

Hvem har jeg trænet?
Jeg har bl.a. trænet golfspillere, fodboldspillere, atletik udøvere, håndboldspillere, bordtennisspiller og ishockey spiller.

12596052_10208234127428996_591853268_n

“Udover, at jeg har fået en kontrolleret vejrtrækning, har jeg også opnået mål hurtigere end forventet. Jeg har bl.a. debuteret på Rungsteds ishockey 1. divisions hold og spillet fast med Rungsteds U20. Jeg har fået mere fart samt styrke og balance”, udtaler Oscar.

Er vegetativ træning noget for dig?
Du er tæt på toppen, træner systematisk og meget hårdt, men kæmper for at nå det næste niveau? Eller måske er du allerede helt på toppen, men ønsker at blive endnu bedre? Det kan også være, at du er en lovende ung atlet, der ikke har tålmodighed til at vente flere år på toppræstation og blot ønsker at forbedre dig hurtigere end konkurrenterne?

Udbytte efter 3 uger:

  • Hurtigere reaktion
  • Forbedret koordinationsevne
  • Lettere & fleksible kropsbevægelser
  • Skærpet fokus
  • Større mentalt styrke
  • Øget lungekapacitet
  • Større selvtillid
  • Forbedret restitution

Klar til toppræstationer?
Se mere om vegetativ træning på bettinawaede.dk eller ring på 4010 0220 for yderligere oplysninger. Jeg holder også foredrag som afsluttes med vegetativ træning i klubber og foreninger.

Tilbud!

Prøv en Online QUICK session

Køb 30 minutters sparring til din jobsøgning fra en erfaren headhunter – Lige nu kun 450 kr!